KČT treking Chrudim

Cesta do Pekla 18.5.2019

Z důvodu uzavření stezky (NS a červená turistická značka) podél Robečského potoka v NPP Peklo došlo ke změně plánované trasy výletu. Trasy I. skupiny se ruší a trasa II.skupiny se upravuje následovně: Z nádraží v České Lípě po zelené do Dubice - dále po modré TZ na Pekelské schody a k Robečskému hrádku a do Kvítkova - Skleněný vrch - Pavlínino údolí - u jezírka se modrá značka prudce stáčí doprava, neodbočit, ale pokračovat rovně a po cca 400 m se napojit na červenou TZ u rozcestí Karba - Zahrádky [3], zámek – stále po červené - sv. Barbora [4] - Borek - Pruský kámen - Dlouhý hřeben - Jestřebí, zřícenina hradu - Jestřebí [5]- u kostela - neznačeně po silnici "SV" směrem - Jestřebí, žst. Celková délka 23 km, stoupání 304 m, klesání 293 m. Občerstvení je možné v Zahrádkách a v Jestřebí v několika restauracích. Z Jestřebí, žst odjezd vlakem (15:45 nebo 17:45 hod. do Starých Splavů (15:49 nebo 17:49) - příjezd do Chrudimi 19:23 příp. 21:23). Zdraví vedoucí akce Radek Vaško. Tel: 776 808 679